image

کشور قبرس ( Cyprus )

کشوری بسیار زیبا در شرق دریای مدیترانه که به تازگی روشهای آسان تری را برای اخذ شهروندی ارائه کرده است.

قبرس دارای آب و هوای مدیترانه ای و نسبتا معتدل می باشد. کشوری است جزاتحادیه اروپا،کوچک،کم جمعیت، با منظره های زیبا و توریستی که سالانه سیل عظیمی از مردم را به خود جذب می نماید ویکی از مقاصد مهم گردشگری در مدیترانه بحساب می آید ودر واقع توریست از منابع اصلی کسب درآمد برای مردمان این کشور به حساب می آید.

 از جمله مزایای زندگی در قبرس دارا بودن یک محیط بسیار امن با نرخ جرم و جنایت پایین، استاندارد بالای مراقبت های بهداشتی، بیمارستان های خصوصی مقرون به صرفه، آموزش خصوصی مقرون به صرفه و مناظر زیبا می باشد. علاوه بر این، قیمت ملک در این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا نسبتا ارزان است.

باتوجه به امنیت بالا، شرایط مطلوب و مساعد اجتماعی، محیطی آرام جامعه و مردمانی مهاجرپذیر و علاوه بر آن با توجه به اینکه کشور قبرس دارای اقتصاد خوب و در حال رشد می‌باشد لذا روزانه تعداد بالایی مهاجر کشور قبرس را هدف مهاجرت خود قرار می‌دهند.

حال به راههای مهاجرت به قبرس وشرایط مهاجرت به قبرس می پردازیم:

_مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل و مهاجرت تحصیلی

_مهاجرت به قبرس از طریق کار

_مهاجرت به قبرس از طریق ویزای سرمایه گذاری

_مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک

_مهاجرت به قبرس از طریق ثبت شرکت

_مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

_ارائه یک برنامه شهروندی سریع برای مهاجران سرمایه گذاری در این کشور به علت توسعه اقتصادی قبرس یکی از این موارد می باشد . شما می توانید برای اخذ شهروندی قبرس با سرمایه گذاری کمتر از ۲ میلیون یورو واجد شرایط این نوع از مهاجرت گردید.

 

گروه یوریونی- مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا